Znajdujesz się w: Start / Z życia oświaty
Start E-kartki
Mapa serwisu Fotogaleria
Bramka SMS Plan Gminy Kaźmierz
Baza firm Zamelduj się!
Pogoda Kontakt
INFO24:
1a gimnazjum3 kazmierz_kosciol5 palac_z_drona zimg_0288_3
Wiadomości z Polski     |     Wiadomości ze Świata     |     Kursy walut     |     Lotto     |     Pogoda     |     
PolskiDeutchEnglish Zmień kontrast: Zmień kontrast Zmień wielkość czcionki: Zmień wielkosć czcionki
Jest godzina:
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Unia Europejska
facebook
Wideorelacje
Plany Gminy Kaźmierz
Rozkład autobusów 813
Rodzina 500+
Zaufany Urząd
Pomoc prawna
CEIDG
Krajowa mapa zagrożeń bezpieczeństwa
utw
Ecoharmonogram
Wydrukuj stronę Poleć znajomemu
x

Zapraszam do obejrzenia strony Sukces Szkoły Podstawowej w Kaźmierzu - Z życia oświaty - KAŹMIERZ.PL - oficjalna strona Urzędu Gminy w Kaźmierzu.

 

Pobierz PDF

Z życia oświaty

 
2017-07-06

Sukces Szkoły Podstawowej w Kaźmierzu

- koder.jpg

Z radością informujemy, że Projekt „KoderJunior - Szkoła Mistrzów Programowania”, w którym będą uczestniczyć nasi nauczyciele wygrał konkurs i został wybrany do dofinansowania w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa dla Działania 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej”. Ze względu na to, że termin składania wniosków został przedłużony o dwa miesiące, co wpłynęło także na samo rozstrzygnięcie konkursu - Projekt „KoderJunior - Szkoła Mistrzów Programowania” rozpocznie się o semestr później. Oznacza to, że pierwsze szkolenia z nauki programowania dla Państwa Nauczycieli odbędą się w drugim semestrze roku szkolnego 2017/2018 (po styczniu 2018 roku). Projekt „KoderJunior - Szkoła Mistrzów Programowania” jest programem partnerskim Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Poznańskiego Centrum Komputerowo – Sieciowego oraz Fundacji Pro Cultura.

 

Krótki opis Projektu „KoderJunior - Szkoła Mistrzów Programowania”

Projekt obejmuje grupowe szkolenia stacjonarne dla nauczycieli publicznej edukacji wczesnoszkolnej oraz z osób dorosłych z wybranych instytucji (mogących wspierać działania projektowe) z obszaru kompetencji cyfrowych i medialnych, programowania i nauczania programowania. Nauczyciele w ramach projektu odbędą praktyczne zajęcia ze wsparciem trenera wśród uczniów klas 1-3. Odbędą się jedne zajęcia wyjazdowe dla uczniów oraz seminarium informacyjno-metodyczne dla kadry menadżerskiej szkół. Nauczyciel otrzyma: tablet z oprogramowaniem, scenariusze zajęć oraz wsparcie i mentoring ekspercki w trakcie realizacji projektu oraz 6 miesięcy po jego zakończeniu. Szkoła otrzyma: zestawy tabletów wraz z oprogramowaniem. Dodatkowo zostaną zakupione roboty edukacyjne, które będą wykorzystywane podczas zajęć z uczniami. Powstanie specjalna platforma edukacyjno – społecznościowa z elementami grywalizacji dla uczniów i nauczycieli. Projekt zapewnia badanie kompetencji osób objętych wsparciem.

Mariusz Pielucha
 
Zadaj Pytanie Wójtowi
Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
17 sierpnia 2017
czwartek
229 dzień roku
pn wt śr czw pt so nd
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
imieniny
Anity, Elizy, Mirona
Subskrypcja
Jeżeli chcesz być informowany o aktualnościach w serwisie, podaj swój adres e-mail.
Subskrypcja - dopisz - wypisz
WRPO
stat4u stat4u
Jesteś 1003956
osobą która odwiedza ten portal

Powrót na górę strony


Urząd Gminy w Kaźmierzu
ul. Szamotulska 20
64-530 Kaźmierz
tel. 61 291 80 65, fax 61 291 83 20
e-mail: gmina@kazmierz.pl


Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG 2.0 AA
projekt i hosting: INTERmedi@  |  zarządzane przez: CMS - SPI
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x